OVER ONS

Drones zijn de toekomst, niet alleen in de lucht maar ook in- en op het water

Drones bieden vele innovatieve toepassingsmogelijkheden om sneller, beter, veiliger en efficiënter te kunnen werken. Of het nu gaat om oorlogsvoering, reddingsoperaties, controles en inspecties, observatie vanuit de lucht of onder water, filmen of fotograferen, personenvervoer of pakketbezorging, we kunnen straks niet meer zonder drones. De innovatie en ontwikkelingen van de dronetechniek gaat razendsnel waardoor er steeds meer toepassingen zullen komen waarbij drones worden ingezet.

Omgaan met een drone leer je spelenderwijs en Dronevereniging International Drone Association zet zich daarvoor in, voor jong en oud. Gezelligheid, het uitwisselen van kennis en informatie en het verbeteren van onze vliegvaardigheden staat bij ons voorop tijdens de één- of meerdaagse Drone Events op ons verenigingsterrein of elders in het land. Onze hoofdsponsor en tevens voorzitter heeft een eigen drone- verkoop en servicepunt waardoor wij alle benodigde technische kennis in eigen huis hebben. Onze vereniging is gevestigd op een boerderij midden in de Noordoostpolder waar we vrij kunnen vliegen en alle ruimte hebben om bij elkaar te komen en je kunt zelfs je tentje bij ons opzetten.

De interesse in de mogelijkheden van drones en de technieken erachter groeit enorm en daar willen wij als vereniging op stimulerende wijze ons steentje aan bijdragen. We willen een wegwijzer zijn binnen de dronewereld en iedereen spelenderwijs serieus leren omgaan met drones. Fotograferen of filmen op bijzondere locaties? Het in kaart brengen van een (onderwater)landschap, uitvoeren van inspecties met sonar of infrarood of het opsporen van mens en dier met een warmtebeeldcamera? Een kijkje nemen onder water of razendsnel vliegen met een FPV drone? Bij ons is er werkelijk van alles mogelijk.

Yuneec H520

HET TEAM